Quandu Teenage Mutant Ninja Turtles hè stata trasmessa per a prima volta cum'è una miniserie animata in cinque parti in u 1987, era l'annunziu perfettu per una linea di figuri d'azzione è accessori chì seranu liberati simultaneamente (chì era ancu u nome di u ghjocu). sta volta. Basatu nantu à i caratteri chì sò apparsu per a prima volta in u fumetto scuru creatu da l'artisti Kevin Eastman è Peter Laird in u 1984, a serie seguita a storia originale di quattru tartarughe chì, cù l'aiutu di un pocu goo radioattivu, sò trasfurmati in caminari, parlanti, esperti di lotta à u crimine. in l'arti marziali, chì l'hà purtatu à a banca, assai à u piacè di l'amati He-Man è GI Joe di u ghjovanu coppiu chì s'appoghjanu cù novi avversari putenti.
I caratteri cintrali di Eastman è Laird - Leonardo, Raphaël, Donatello è Michelangelo - ùn eranu inizialmente familiari. Maledivanu, beievanu è si vendevanu in modi assai più terribili ch'è un zitellu puderia suppurtà. Ùn hè micca finu à l'anni 1980, quandu anu vindutu i diritti di Playmate Toys, chì insistia à prumove à traversu i cartoni, chì i bordi di e tartarughe cuminciaru à sbulicà, sia in figuratu sia in littiral. In i fumetti originali, chì ponu avà esse acquistati o riacquistati in cundizione mint per centinaie di dollari in Ebay o in altrò, eranu criaturi spaventosi è scowling. Ma cù un pocu di soldi di ghjoculi, si trasformanu in picculi cose culurite, divertenti, chì facilmente escenu da u screnu è si trasformanu in blisters chì ponu esse truvati sottu à l'arbureti di Natale è in l'imballaggi di anniversariu per l'anni à vene.
Sicondu i vechji dati di Wikipedia, a vendita di ghjoculi di tartaruga righjunghji 1,1 miliardi trà u 1988 è u 1992, facendu a terza figura d'azzione più famosa di u tempu, daretu à GI Joe è Star Wars. Ma ciò chì distingue i ghjoculi di Teenage Mutant Ninja Turtles da l'altri ghjoculi populari di l'epica era chì i ghjoculi stessi avianu un valore culturale quant'è u cuntenutu chì sò basati, se micca più, grazia in gran parte à a so tattilità. Plastica densa è durable chì pudete tuccà è purtassi in un tempu quandu ci era menu preoccupatu per esse ferite si batte a testa cù u so pesu.
Ancu s'è vo site un fan, probabilmente averete difficultà à ricurdà a maiò parte di e serie animate successive è di i filmi d'azzione in diretta oltre a so frase "Kawabunga" è innumerevoli riferimenti à a pizza, ma ùn vi scurdate mai di ciò chì eranu i ghjoculi. cum'è. Stu tipu di marketing ùn pò micca esse acquistatu in questi ghjorni, ancu s'è a ghjente prova. Oghje, u mercatu di i prudutti fisichi hè diventatu più chjucu è più chjucu, ma allora "cose" riempia assai buchi. Per i zitelli in l'anni 1980 è l'iniziu di l'anni 1990, i figuri d'azzione puderanu ghjucà una varietà di roli. Sò i nostri amichi. A tentazione di guadagnà o mantene amicizie. È in un certu sensu, a nanna de facto hè in un locu trà a sicurità di a stanza è u periculu scunnisciutu chì simu custretti à sente chì hè sempre lurding fora di a nostra casa. Ma soprattuttu parenu solu cool è ùn attrae micca fuzz è capelli di animali domestici cum'è alcuni di l'altri ghjoculi appiccicose, cù arcu altu chì anu resuscitatu in a rota di a cultura pop ultimamente. *ehm* Fighjendu ti, Barbie.
Vulete un riassuntu di ogni ghjornu di tutte e nutizie è recensioni di u salone? Iscriviti à a nostra newsletter matinale, Crash Course.
Dopu à a liberazione record di a Barbie di Greta Gerwig, ci hè un rinascimentu in i ghjoculi è l'accessori chì ùn hè micca vistu da tantu tempu, cù Leonardo, Raphael, Donatello è Michelangelo chì tornanu ancu cù a liberazione di Teenage Mutant Ninja Turtles. Chaos. Seth Rogen, qui a coproduit le film et en a co-écrit le scénario, a apporté une torsion légère au personnage qu'il a créé à la fin des années 80, apportant son style comique unique au tableau qui séduit le public de toutes les âges. . Cum'è i cartoni di tematiche per adulti, cum'è South Park è BoJack Horseman, cuntinueghjanu à cresce in pupularità in l'ultimi trè decennii, i cartoni ùn anu più vistu solu per i zitelli. È ancu i ghjoculi.
Quandu aghju intesu parlà per a prima volta di u novu filmu di Teenage Mutant Ninja Turtles, u mo primu pensamentu era u potenziale per una nova linea di figure d'azzione basate nantu à i caratteri di Teenage Mutant Ninja Turtles, ora espressi da una nova generazione di giovani attori, Ayo. April O'Neil, Hannibal Buress cum'è Genghis Khan Frog, Rose Byrne cum'è Leatherhead, Rogan stessu hà fattu voce à u warthog mutante Bebop, è a so figura d'azzione originale era unu di i mo preferiti in crescita.
I novi figuri di Teenage Mutant Ninja Turtles, destinati à ghjunghje à i scaffali di i magazzini à a mità di ghjugnu, presentanu u timbru di a firma di Playmate Toys, mantenendu fede à u schema di culori di u caratteru originale è l'armi di firma, ma cun una torsione distintamente moderna. Donatello vene cun lunettes neri è cuffie amovibili à montura grossa. Cum'è un adulescente, Michelanghjulu era largu è avia un surrisu nantu à a so faccia. È l'ochji di u caratteru parenu ancu più distanti. A menu chì ùn avete passatu una parte significativa di i vostri anni di furmazione à ghjucà assai (assai) versioni più vechje, tutti i dettagli ùn saranu micca cusì notevuli.
Circa una settimana fà, mentre comprianu in una big box store, aghju pigliatu un detour à a seccione di l'alimentazione è mi sò andatu à a sezione di ghjoculi, sperendu di fà un ochju. Parcheghju à a fine è aghju passatu un gruppu di picciotti per vede e novi tartarughe è subitu nutatu un pacchettu familiar.
"Eccu sò!" - U gridò, surpresendu i ghjovani intornu à mè da u fattu chì avà l'eccentricu chì mi piaceva à stuzzicà à a mo età hè apparsu in a tenda.
Mentre i mo ochji vagavanu da scatula à scatula è da caratteru à caratteru, aghju decisu di ùn piglià micca qualcosa da u scaffale perchè era superatu da a sensazione chì "ùn sò micca listessi". Di sicuru, sta reazione di ghjinochju ùn m'impedirà micca di vultà in daretu è di rifornimentu più prestu chè dopu, mentre chì ci hè sempre un pocu.
E cose ùn ponu stà u listessu. Hè u puntu. Mentre mi manca a sensazione di quelli tartarughe originali, è sfurtunatamenti à un certu puntu, cum'è a maiò parte di i ghjoculi di i zitelli, anu guadagnatu una certa gentilezza, quelli zitelli chì stavanu accantu à mè quellu ghjornu prubabilmente formanu a so propria rilazioni cù l'attitudini di sti caratteri, cumu si vedenu. è sentu oghje. Sò per un trattatu, è ùn ci hè nunda di megliu o sfarente - salvu ùn ponu cunvince i so genitori di spende una fortuna in l'uriginali in linea, chì mi cunsidereghja ancu seriamente. "Cowabunga" hè una mentalità è qualcosa chì mi dicu quandu pulisce u mo uffiziu induve tengu tutte e mo piccule cullezzione. A nostalgia hè simplice di correre i vostri palmi sudati sopra a vostra carta di debitu.
Kelly McClure hè un ghjurnalistu è scrittore di ficzioni chì vive in New Orleans. Hè l'editore di Salon Nights and Weekend, chì copre ogni ghjornu, a pulitica è a cultura. U so travagliu hè statu publicatu in Vulture, The AV Club, Vanity Fair, Cosmopolitan, Nylon, Vice è altri. Hè l'autore di Something Happening Somewhere.
Copyright © 2023 Salon.com LLC. A ripruduzzione di materiali da qualsiasi pagina di salone senza permessu scrittu hè strettamente pruibita. SALON ® hè registratu cum'è una marca di Salon.com, LLC in l'Uffiziu di Brevetti è Marchi di i Stati Uniti. Articulu AP: Copyright © 2016 Associated Press. Tutti i diritti riservati. Stu materiale ùn pò micca esse publicatu, trasmessu, riscrittu o ridistribuitu.
Tempu di Postu: Settembre-11-2023