• newsbjtp

Cumu sceglie i ghjoculi di plastica affidabili?

Ci sò decine o ancu centinaie di lacune di prezzu per i ghjoculi di plastica chì parenu esse listessi in u mercatu.Perchè ci hè un tali gap?
Hè perchè e materie prime plastiche sò diverse.I boni ghjoculi di plastica utilizanu plastica ABS più silicone di qualità alimentaria, mentre chì i ghjoculi di plastica boni sò prubabilmente aduprà plastica riciclata tossica.

Cumu sceglie un bonu ghjoculu di plastica?
1. Odore, bonu plasticu ùn hà micca odore.
2. Fighjate à u culore, u plasticu d'alta qualità hè brillanti è u culore hè più vivu.
3. Fighjate à l'etichetta, i prudutti qualificati devenu avè a certificazione 3C.
4. Fighjate à i dettagli, i cantoni di u ghjoculu sò più grossi è più resistenti à caduta.

In più di sti ghjudizii simplici, lasciami dì brevemente chì ci sò questi tipi di plastica utilizata in i ghjoculi.Pudete fà scelte secondu l'etichette nantu à i prudutti quandu li cumprate.

1. ABS
e trè lettere rapprisentanu e trè sustanzi di "acrilonitrile, butadiene è stirene" rispettivamente.Stu materiale hà una bona stabilità dimensionale, resistenza à l'usura, resistenza à caduta, micca tossicu, innocu, resistenza à bassa temperatura è resistenza à a corrosione, ma hè megliu micca scald with water foger, perchè pò tastà o deform.

2. PVC
PVC pò esse duru o duru.Sapemu chì i tubi di fognaria è i tubi di infuzione sò tutti fatti di PVC.Quelli mudelli di figuri chì si sentenu à tempu duru è duru sò fatti di PVC.I ghjoculi di PVC ùn ponu micca esse disinfettati cù l'acqua bollente, ponu esse puliti direttamente cù un pulitore di ghjoculi, o solu sguassate cù un straccio immerso in acqua saponata.

nutizie 1

 

3. PP
I buttiglii di i zitelli sò fatti di stu materiale, è u materiale PP pò esse messu in un fornu à micru, per quessa hè adupratu cum'è un cuntinuu, è hè ancu usatu soprattuttu in i ghjoculi chì i zitelli ponu manghjà, cum'è denti, sonagli, etc. Sterilize by bolle in acqua à alta temperatura.

4. PE
Soft PE hè utilizatu per fà involucri plastichi, sacchetti di plastica, etc., è PE duru hè adattatu per i prudutti di stampatu per iniezione di una volta.si usa per fà diapositive o cavalli à basculante.Stu tipu di ghjoculi richiede una forma di una volta è hè cavu in u mezu.Quandu sceglite i ghjoculi grossi, pruvate di sceglie un mudellu di una volta.

nutizie 2

5. EVA
U materiale EVA hè soprattuttu utilizatu per fà stuoie, stuoie rampanti, etc., è hè ancu utilizatu per fà roti di schiuma per i carri di i zitelli.

nutizie 3

6. PU
Stu materiale ùn pò micca esse autoclavatu è pò esse puliti solu pocu cù acqua calda.

nutizie 4

A nostra Figura: 90% di u materiale hè principalmente fattu di pvc.Face: ABS / parti senza durezza:; PVC (di solitu 40-100 gradi, u più bassu u gradu, u più suave u materiale) o PP / TPR / tela cum'è picculi parti.TPR: 0-40-60 gradi.Durezza più di 60 gradi per TPE.

Di sicuru, ci sò più novi materiali plastichi appiicati à i ghjoculi.Quandu i genitori compru, ùn vi preoccupate micca s'ellu ùn li cunnosci micca.Ghjudicate secondu i quattru metudi chì avemu citatu sopra, è cercate i cummircianti è e marche certificati.Aprite l'ochji è cumprà ghjoculi di qualità per u vostru zitellu.

U sviluppu fisicu è mentale di i zitelli hè ottinutu attraversu attività.I ghjoculi ponu prumove u sviluppu di i zitelli è migliurà l'entusiasmu di l'attività.Quandu i zitelli ùn anu micca una larga esposizione à a vita reale, amparanu nantu à u mondu attraversu i ghjoculi.Per quessa, i genitori devenu sceglie i ghjoculi sicuri quandu sceglienu i ghjoculi.


Tempu di Postu: Aug-05-2022