• newsbjtp

In un primu mondu, l'Arabia Saudita hà appruvatu l'acquistu di a scatula X di Microsoft di u creatore di ghjocu Activation Blizzard

di Ada Lai/ [email prutettu] /23 d'aostu di u 2022

TAG: Microsoft compra Activision Blizzard

Core Clew:L'Arabia Saudita hè diventata u primu paese in u mondu à ricunnosce è appruvà l'acquisizione di Activision Blizzard da Microsoft, è u regulatore cunnisciutu cum'è a Direzzione Generale per a Cumpetizione hà appena annunziatu a so appruvazioni di l'acquisizione, chì permette à l'accordu di procederà, almenu in Arabia Saudita ...

L'Arabia Saudita hè diventata u primu paese in u mondu à ricunnosce è appruvà l'acquistu di Microsoft Activision Blizzard. U regulatore di a Cumpetizione Saudita hà appena annunziatu a so appruvazioni, chì permette à l'accordu di prucede, almenu in Arabia Saudita.

srfsd (1)

A nutizia vene da un prominente observatore di l'industria Klobrille, chì hà vistu l'annunziu di a Direzzione Generale per a Cumpetizione è hà nutatu in Twitter chì "l'Arabia Saudita era u primu regulatore à appruvà l'acquisizione di Activision Blizzard". A mossa di l'Arabia Saudita pò sorprenderà alcuni, ma l'accordu hè largamente previstu per esse cumpletu in qualchì tempu stu mese, ancu in i Stati Uniti. A fusione hè attualmente in revisione da a Cummissione Federale di u Cummerciu.

In lugliu, Microsoft hà dettu chì a Cummissione Federale di u Cummerciu prubabilmente appruvarà l'acquisizione di X box di Microsoft di Activision Blizzard (ATVI) in Aostu.

srfsd (2)

A mossa seguita un scandalu di misconduct in corso in Activision Blizzard. Microsoft hà prumessu di fà cambiamenti, ma cum'è e cose stanu, l'impiegati di a cumpagnia anu spintu per a prutezzione di u sindicatu.

U presidente di Microsoft, Brad Smith, hà descrittu recentemente cumu a cumpagnia seguita "un novu settore di principii intornu à l'urganizazione di l'impiegati è cumu participeremu in conversazioni critiche nantu à u travagliu cù l'impiegati, l'urganisazioni di u travagliu è l'altri attori chjave". Smith hà aghjustatu: "I nostri impiegati ùn anu mai da urganizà per avè una conversazione cù i capi di Microsoft. Ma ricunnoscemu ancu chì u locu di travagliu hè cambiatu. Hè per quessa chì spartemu cù l'urganisazioni di u travagliu i principii chì guidanu u nostru approcciu ".

L'accordu trà Microsoft è Activision Blizzard, chì puderia accade à l'aostu, hà da vede una quantità di tituli IP, cumpresi Call of Duty, World of War-craft, DIABLO, Over-watch è Wolves, diventanu parte di l'unità X box di Microsoft. .

In ghjennaghju, Microsoft hà annunziatu chì cumprà u sviluppatore di ghjocu è l'editore d'intrattenimentu interattivu Activision Blizzard per $ 95 per parte in un accordu di $ 68,7 miliardi chì hè previstu di chjude in u fiscal 2023. Saria l'acquistu più caru di Microsoft mai.


Tempu di Postu: Aug-30-2022