• newsbjtp

"Gigante di u ghjocu invisibile" McDonald's Japan Pushes Doraemon STEM Toys

di Ada Lai/ [email prutettu] /23 d'aostu di u 2022

Tag:ToyGiant, Toy Ddistributore,Giochi STEM,Ghjochi educativi,Statuette

Cunsigliu di core: Aderendu à a tradizione di "IP Harvester" di McDonald's, incorpora elementi di puzzle STEM.

Foreword

McDonald's hà introduttu per a prima volta u Happy Meal in u 1979, cù un ghjoculu chì vene cù u pranzu. Per decennii, sta strategia hà fattu milioni di McDonald's - vende 1,5 miliardi di ghjoculi à l'annu è hè statu ancu chjamatu u "gigantu di ghjoculi invisibili" è "u più grande distributore di ghjoculi di u mondu" da i media.

McDonald's Happy Meals hà lanciatu a so serie di ghjoculi Doraemon Happy Free Study in Giappone u 5 d'Aostu. In a tradizione di "IP Harvester" di McDonald's, u ghjoculu hè ispiratu da a famosa IP giapponese "Doraemon", ma hè ancu unicu perchè hè infusu cù STEM. .

A prima ondaTu telescopiu maravigghiusu

annu (1)

Ùn solu pudete vede e cose in a distanza, ma ancu pudete unisce à e carte di cartoni di Doraemon per ghjucà.

A prima ondaMagituDiacriticuWaterFlute

annu (2)

U pruduttu hà cinque porti d'iniezione d'acqua, chì sò ancu portu di aria. Diversi quantità di acqua cambianu u tonu di a flauta. Chì u zitellu sperimentà u principiu di a generazione di sonu, ma ancu l'esplorazione di u zitellu di novi modi di ghjucà.

A prima ondaOverlappingColorCimpiccaEesperimentu

annu (3)

À u pede di a statuetta di Doraemon, ci sò trè culori primari, rossu, giallu è turchinu. Attraversu a cumminazzioni sovrapposta di diversi pezzi di culore, Una varietà di culori pò esse mischju, cusì chì i zitelli ponu capisce a cumpusizioni di culori. In più, i genitori ponu urdinà à i so figlioli per mette pezzi culurati nantu à diversi oggetti di culore è fighjate i culori cambiani.

A prima ondaTelluTristrutturazioneCamera 

annu (4)

A fronte di a carta chì accumpagna u pruduttu hè una maghjina di Doraemon regulare è un mudellu d'accessori separatu nantu à u spinu. À a pressione di u buttone A, a carta gira rapidamente, è Doraemon pare chì porta un accessori sottu à l'effettu di ritenzione visuale. U pruduttu vene ancu cù carte in biancu per i zitelli per ghjucà liberamente.

A seconda ondaTellu DorameiMiniaturaMirroru

annu (5)

Stu pruduttu hè u cuntrariu di a prima onda di l'effettu di u telescopiu, attraversu a gamma di lenti, a visione di l'ughjettu diventerà più chjuca.

A seconda ondaMet alDettori

annu (6)

A basa rossa cuntene veramente ferru, mentri i pedi di Doraemon anu magneti. Quandu i dui toccanu, Doraemon alza e so mani.
Micca solu, ma i zitelli ponu ancu aduprà stu Doraemon magicu in a vita, per identificà ciò chì hè u ferru è ciò chì ùn hè micca.

A seconda ondaUMirroruTest

annu (7)

U pruduttu hè furnutu cù dui specchi, chì sò posti à anguli diffirenti per chì i zitelli ponu osservà diverse imagine Doraemon in i specchi.

A seconda ondaOsservazioneBox

annu (8)

Questa hè una scatula d'osservazione, cù a so propria lente d'ingrandimentu, è micca solu una carta d'osservazione currispondente, ma ancu altri elementi ponu esse inseriti.

L'inseme cumpletu di ottu prudutti serà liberatu in dui ondate, accumpagnati da un fogliu di ricerca in modu chì i zitelli ponu registrà alcuni di i novi risultati in u ghjocu di ricerca.

annu (9)


Tempu di Postu: Aug-30-2022