In media, LEGO pruduce circa 20 miliardi di mattoni di plastica è pezzi di custruzzione ogni annu, a maiò parte di i quali venenu da e macchine per l'injezione chì sò cusì precise chì solu 18 da ogni milione di pezzi sò rifiutati.Questu hè u sicretu di l'appellu di LEGO è i standard di qualità, ma questu approcciu hà e so limitazioni, cusì a cumpagnia hà cuminciatu à sperimentà cù altre tecniche di fabricazione.
U principiu di funziunamentu di a machina di stampatura à iniezione hè cumplettamente coherente cù u so nome.I pellets di plastica sò fusi è riscaldati à 230 gradi Celsius è poi injectati sottu à alta pressione in stampi metallici accuratamente fatti à 0,005 mm di u so disignu.Dopu à rinfriscà, a foglia di plastica esce è hè pronta per esse imballata in set.
U prucessu hè veloce, un novu elementu LEGO hè creatu in solu 10 seconde, chì permette à LEGO di pruduce in massa.Ma fà sti muffa d'alta precisione hè un prucessu assai caru è di tempu, è prima di mette una nova minifigure o pezza in a pruduzzione, LEGO hà bisognu di sapè chì abbastanza setti seranu vinduti per ghjustificà u costu di sviluppà i muffa, sempre chì. hè raghjone..Hè per quessa chì i novi elementi di custruzzione LEGO sò pocu è luntanu è spessu impurtanti, ma micca essenziale.
LEGO hè digià sperimentatu cù a stampa 3D cum'è un metudu di fabricazione cumplementari per pruduce pezzi più chjuchi à un costu iniziale più bassu.I primi elementi stampati in 3D di a cumpagnia sò stati creati in 2019, ma sò stati distribuiti solu cum'è kit di specialità assai limitati per i membri di u LEGO Inside Tour annuale.
U prezzu più bassu per duie licenze.Questa licenza limitata a vita include a suite Microsoft Office cumpleta, da u terribile Excel à u PowerPoint creativo.
Stu mese, LEGO offre a so seconda pezza stampata in 3D à quelli chì visitanu a LEGO House in Danimarca è participanu à a fabbrica di minifigure, induve i visitori ponu creà e so propiu figuri LEGO.Include una piccula anatra rossa di plastica chì hè in realtà una replica di un anatra di ghjoculu di legnu fattu da u fundatore LEGO Ole Kirk Christiansen.L'anatra hè stata fatta cù un prucessu di sinterizzazione laser selettiva, in quale un laser hè utilizatu per riscalda è fonde u materiale in polvere strata per capa prima di creà un mudellu 3D, disse Brixet.Stu metudu permette à l'anatra d'avè elementi meccanichi funziunali in l'internu, è u so beccu si apre è si chjude cum'è rollu.
A dispunibilità di l'articuli stampati in 3D serà limitata, è i visitatori chì volenu cumprà souvenirs unichi anu da esse registratu in anticipu per pudè cumprà per 89 corone danesi (circa $ 12).In più di questu, e persone chì compranu l'anatra seranu dumandate à compie un questionnaire chì li dumanda di a so sperienza cun ellu è cumu si compara à i pezzi Lego fatti cù metudi più tradiziunali.In ultimamente, a cumpagnia spera chì a stampa 3D li darà a flessibilità per creà una varietà più grande di elementi architettonici unichi (più di 3.700 elementi diffirenti sò attualmente offerti in a cullezzione attualmente dispunibule), ma in quantità menu, mantenendu a stessa qualità di u livellu. offertu..stampaggio a iniezione.
Tempu di Postu: Nov-15-2022