Semu entusiasti di annunzià u ritornu di GamesBeat Next in uttrovi in San Francisco, induve esploreremu u tema di Playing on the Edge. Candidate per parlà quì è amparà di più nantu à e opportunità di sponsorizazione quì. À l'avvenimentu, annunceremu ancu i primi 25 startups di ghjocu chì cambiaranu u ghjocu in 2024. Candidate o nominate avà!
Ùn puderebbe mai principià à cullà i ghjoculi. Oltre à u fattu chì una volta aghju spesu una fortuna in una statua di Raiden da 12″ veramente bella in Metal Gear Solid 4, sò troppu prezzu per permette. Ma quandu aghju vistu un paru di ghjoculi in vinile fatti apposta da l'artista Shawn Nakasone basatu annantu à l'avventura d'orrore The Walking Dead di Telltale Games, aghju avutu a resistenza à ghjunghje à una carta di creditu.
Sottu à a so marca Sciurus Customs, Nakasone piace à scolpire queste statue per e persone, in parte perchè eranu originalmente date à l'amichi. "Alcuni di elli m'hà spintu à liberà [i dati] in linea, è quasi tuttu hè andatu da quì", disse in una entrevista per email cù GamesBeat. "Alcuni di elli sò basati nantu à richieste di cumissioni, ma a maiò parte di elli sò solu caratteri chì sò attaccati è pensu chì l'altri li piacenu ancu. I caratteri chì creanu spessu ùn anu micca assai caratteri basati nantu à elli ". , è pensu chì a ghjente apprezzà u fattu chì ci sò [cum'è elli].
Sia chì ricreate un supereroe di fumetti o un caratteru di video game (più imagine in a galleria sottu), Nakasone parte sempre da zero. Cum'è a basa per i caratteri, usa figuri in vinile da cullezzione: a linea Mighty Muggs di Hasbro è i ghjoculi Munny di Kidrobot.
"Studendu attentamente i materiali di riferimentu, pitture è sculture, pudete veramente capisce u disignu di u caratteru: ciò chì li face travaglià, ciò chì li rende speciali", dice. "Hè un prucessu assai meditativu è hè interessante per scopre i picculi dettagli chì [ùn avete micca vistu prima]. Mi piace ancu a sensazione di prugressu dopu ogni numeru, apprendu da i sbagli passati è raffinendu idee è approcci ".
In The Walking Dead, Nakasone hà affruntatu u sfida aghjuntu di adattà a grafica inspirata da manga di u ghjocu. "Pigliu tante referenze quant'è possu da i libri o l'Internet è schizzo caratteri nantu à l'urdinatore", dice. "Hè assai impurtante di studià e referenze, capisce quale aspetti di u disignu hà furmatu u caratteru, è analizà ciò chì definisce u stilu di l'arti. Hè una grande parte di u mo travagliu: stà fedele à u caratteru, ùn importa cumu cambia l'ambiente o a scala ".
"U stilu di Lee è Clementine hè diversu da a maiò parte di e figure d'azzione chì aghju fattu", continuò. "I caratteri in u ghjocu sò assai crudi è disordinati, cù assai linee sottili è spessi è culori lavati sovrapposti l'un à l'altru. Vuliu assicurà chì questu aspettu di u stilu di l'arti hè riflessu in a parte finale perchè dice veramente à u caratteru quale sò ".
Nakasone spera di mandà e duie parti cum'è una donazione à a seconda annuale Octoberkast di Tested.com, un podcast in diretta 24/7 chì raccoglie fondi per i ghjochi di i zitelli. Child's Play hè una urganizazione senza prufittu chì dona ghjochi è ghjoculi à l'uspitali per aiutà i zitelli malati à ghjucà. L'Oktobercast di quist'annu hà prisentatu parechji impiegati di Telltale Games, cumpresu u cunsultore di storia di The Walking Dead Gary Whitta, u direttore creativo Sean Vanaman è u designer principale Jake Rodkin.
Sfurtunatamente, Nakasone ùn hà micca pussutu trattà cù Lee è Clementine à tempu. Allora hà fattu a so propria vendita à l'asta in eBay, cù u 100% di i profitti andendu à u ghjocu di u zitellu.
"Aghju finitu per sceglie Lee è Clementine da The Walking Dead in parte per via di a cunnessione di Telltale Games à Octoberkast, ma soprattuttu per u mo attaccamentu emotivo à u ghjocu è i so caratteri", dice. "Telltale Games hà veramente fattu un travagliu fantasticu per fà mi cura veramente per elli. Tutti quelli chì cunnoscu chì anu ghjucatu à stu ghjocu sò assai simpatichi à Lee è anu un sentimentu protettivu / paternu versu Clementine. In realtà, ùn aghju mai vistu un ghjocu cù questu. Li rende quasi perfetti per i caratteri chì vogliu fà per una vendita di carità ".
Cum'è i so travaglii precedenti, "Lee and Clementine" hè prubabile di esse unu di un tipu. Ùn hà micca piani per altri caratteri in The Walking Dead. Ma ancu s'ellu hà fattu, ùn aspettate micca ch'ellu mette Kenny nantu à a lista. "In u mo ghjocu, hè diventatu assai dispiacevule", disse.
U mantra di GamesBeat quandu copre l'industria di u ghjocu hè: "A passione incontra l'affari". Cosa significa? Vulemu dì chì a nutizia hè impurtante per voi - micca solu cum'è manager di studio di ghjocu, ma ancu cum'è fan di ghjocu. Sia chì leghjite i nostri articuli, ascultendu i nostri podcasts, o fighjendu i nostri video, GamesBeat vi aiuterà à capisce l'industria è gode di participà. Leghjite nantu à a nostra newsletter.
Tempu di Postu: Settembre-08-2023