• newsbjtp

L'aghjurnamentu di a pianta di Shanghai, a produzzione è a vendita di Tesla in Cina ghjunghjenu à un altu record

9 ottobre (Reuters) - Tesla Inc (TSLA.O) hà consegnatu 83,135 veiculi elettrici di fabbricazione cinese in settembre, battendu u record di u mese, secondu un rapportu publicatu dumenica da l'Associazione China Passenger Car (CPCA). .
Questa cifra hè cresciutu di 8 per centu da Aostu è hà stabilitu un record da quandu a pianta di Tesla in Shanghai hà iniziatu a produzzione in dicembre 2019, superendu un altu di ghjugnu di 78,906 consegne mentre u fabricatore americanu hà cuntinuatu à espansione in Cina. Investite in a produzzione.
"A vendita di veiculi Tesla fatti in Cina hà righjuntu un massimu di tutti i tempi, dimustrendu chì i veiculi elettrichi guidanu a strada in a mobilità", disse Tesla in una breve dichjarazione.
In u mondu, Tesla hà dettu a settimana passata chì hà furnitu 343,830 veiculi elettrici in u terzu trimestre, un record per u fabricatore di l'automobile più preziosu di u mondu, ma sottu a stima media di Refinitiv di 359,162.
Reuters hà infurmatu prima chì Tesla hà acceleratu e spedizioni in Cina dopu a sospensjoni di a maiò parte di a produzzione in a so pianta di Shanghai in lugliu per l'aghjurnamenti, purtendu a capacità settimanale di a pianta à circa 22 000 veiculi da i livelli di ghjugnu. U livellu hè di circa 17 000 vitture.
Dapoi l'apertura di a fabbrica in u sicondu mercatu più grande à a fine di u 2019, Tesla hà u scopu di gestisce a fabbrica à piena capacità in u centru cummerciale cinese.
Tuttavia, Reuters u mese passatu, citendu fonti, hà dettu chì a cumpagnia pensa à mantene a so pianta di Shanghai à circa 93% di capacità à a fine di l'annu, una mossa rara per un fabricatore americanu. Ùn anu micca dettu perchè l'anu fattu.
A pianta, chì face u Model 3 è u Model Y, chì sò venduti in Cina è esportati in altri mercati cumpresi l'Europa è l'Australia, hà riapertura u 19 d'aprile dopu à u bloccu di COVID-19, ma ùn hà micca ripigliatu a produzzione finu à a mità di ghjugnu.
A produzzione hè accelerata malgradu u calore è e restrizioni COVID per i fornitori in u suduveste di u paese.
Tesla, chì offre prestazioni d'assicuranza à i cunsumatori cinesi da settembre, hè affruntatu una cumpetizione crescente da i pruduttori domestici di veiculi elettrici in mezzu di una economia in forte indebolimentu in mezzo à strette restrizioni legate à COVID-19. U cunsumu hè calatu.
BYD di China (002594.SZ) cuntinueghja à guidà u mercatu domesticu di EV cù vendite all'ingrossu di 200,973 unità in settembre, quasi 15% da Aostu. I prezzi di u petroliu più altu è i sussidi di u guvernu cuntinueghjanu à incuraghjenu più cunsumatori à optà per i veiculi elettrici, secondu u CPCA.
In una matina fresca è assolata di nuvembre, l'agricultori ucraini si mettenu in fila per cullà i sacchetti di granu furniti da l'ONU per almacenà i culturi per l'inguernu, postu chì u paese face una seria penuria di spaziu di almacenamentu causata da i bombardamenti russi.
Reuters, u bracciu di notizie è media di Thomson Reuters, hè u più grande fornitore di notizie multimediale in u mondu chì serve miliardi di persone in u mondu ogni ghjornu. Reuters furnisce nutizie cummerciale, finanziarie, naziunali è internaziunali via terminali desktop, urganisazioni media globale, avvenimenti di l'industria è direttamente à i cunsumatori.
Custruite i vostri argumenti più forti cù u cuntenutu auturitariu, l'expertise editoriale di l'avucatu è i metudi di l'industria.
A soluzione più cumpleta per gestisce tutte e vostre esigenze fiscali è di cunfurmità cumplesse è crescente.
Accede à dati finanziari, nutizie è cuntenutu senza precedenti in flussi di travagliu persunalizabili nantu à desktop, web è mobile.
Vede un portafoglio senza rivali di dati di u mercatu storicu è in tempu reale, è ancu insights da fonti globali è esperti.
Traccia l'individui è l'urganisazioni à risicu altu in u mondu per scopre i risichi nascosti in relazioni cummerciale è persunali.


Tempu di Postu: Nov-14-2022