• newsbjtp

Dopu chì a pupa sorpresa LOL hà ghjuntu à u mercatu, MGA lancia una linea di blockbuster

L'intruduzioni

MGA Entertainment, a cumpagnia principale di e bambole LOL Surprise chì hà iniziatu a mania per i ghjoculi fora di a scatula, hà fattu un grande muvimentu cù u so anticu trendsetter di moda, The Baez Dolls: Miniverse cù duie marche novi è parechji prudutti novi.

nutizie 1
nutizie 2

Mini fashion baby

MGA Entertainment lancia Bratz Minis® è Bratz Mini Cosmetics in 2022, u 21u anniversariu di u lanciu di Bratz Dolls. "Queste duie marche sparte a listessa attitudine di moda audace è dettagliu", dice Isaac Larian, fundatore è CEO. A dimensione hè chjuca, ma i dettagli ùn sò micca sloppy, è a dimensione hè faciule da cullà. "I novi prudutti sò diffirenti di ciò chì l'industria è i cullettori di ghjoculi anu vistu in u passatu, è tutte e funzioni sò pratiche", disse.
Lanciata cum'è una mini borsa misteriosa, a cullezzione Mini Bratz vene in dui pupi Bratz di 5 cm di altezza in un stile classicu di imballaggio trapezoidale per bambole full-size. È a scatula pò ancu esse aduprata per a visualizazione di a bambola per evità u rifiutu di materiali di imballaggio. A prima serie include 24 pupi in diverse forme.

nutizie 3

A cullizzioni Bratz Mini Makeup vene ancu in a forma di un saccu di misteru trapezoidale (scatola cieca), chì include dui mini articuli pratichi di maquillaje, cumprese l'ombra d'ochju, lipstick, colore di sopracciglia, etc. L'imballaggio pò ancu esse usatu cum'è stand di mostra di produttu. A prima serie hà 16 mini cusmetichi diffirenti per cullà.

E duie cullezzione seranu dispunibili u prossimu mese in i Stati Uniti è in i principali mercati di u mondu (China ancu) per $ 9.90. TikTok, Instagram è YouTube anu da publicà annunzii per creà buzz intornu à u novu pruduttu.

Hè u primu di a linea di ghjoculi da cullezzione Miniverse ™ di MGA, è hè previstu di piglià i marchi amati di a cumpagnia è di fà li in un "mini universu" chì appellu à l'adulti è i zitelli.

L'intrattenimentu MGA hà lanciatu a linea in un cuntestu simili à i pupi LOL Surprise, ispirati da i video populari in linea. Hè in a ricerca di video chì a cumpagnia truvò mini ghjoculi è altri oggetti di ogni ghjornu in una larga varietà di forme, stili è categurie in più di 75 milioni di video brevi populari chì a mania di a micro cullezzione hà cuminciatu à piglià impulsu. A lista di marche attualmente in corsa per "Mini-universu" hè: Little Teck, LOL Surprise Dolls, Rainbow High School.

I Shopkins di Moose Toys sò diventati populari in u mondu in u 2016, cù vendite righjunghji 600 milioni in u stessu annu. Moose Toys hà vintu u Campione di Vendita di Giocattoli di i Stati Uniti è i Premii Americani di Toy per u Best Girl's Toy. Picculi ghjoculi ling di China è altri maestri di ghjoculi famosi, i bloggers anu ancu fattu a serie di ghjoculi unbox video.

Di sicuru, i dui cullezzione sopra sò mini è cullezzione cum'è punti di vendita, è MGA Entertainment hè u primu in u campu di mini ghjoculi à prupone una sistematica, cosmica.

"Universalizazione" hè ancu una tendenza calda in licenze in l'ultimi anni. Ogni licenziariu maiò sistematicamente classifica a so IP individuale cù caratteristiche simili è cunnessione di storia in u sistema di l'universu chjamatu, chì pò esse imballatu è vendutu in l'operazione cummerciale più tardi. Per esempiu, dopu chì Nezha hà splutatu in Cina, a Cina hà presentatu un "universu divinatu". Ma questu hè accadutu tuttu u tempu in Hollywood, per ùn dì micca in l'Universu Marvel. Wizarding World, una nova IP per l'universu Wizarding, include Harry Potter è Fantastic Beasts è induve truvà.

Tutti questi universi sò sustinuti da una ricchezza di filmi, ghjochi, TV è più. Ma a bona nutizia hè chì a marca Bratz stessu hà centinaie d'imaghjini di bambole è storie per custruisce. A marca lanciata in u 2001, cù l'imaghjini di a ragazza di bellezza di strada ultra audace, subvertita bambola Barbie dignificata, nobile persona perfetta, vendite superavanu Barbie per un tempu. In u 2005, Mattel hà demandatu MGA Entertainment, cuminciò una battaglia di copyright chì durò più di una dicada. A causa di u prucessu, i pupi Bratz sparivanu tranquillamente da i scaffali per parechji anni, solu tornanu à u mercatu à principiu di 2010 per marcà u 10 anniversariu di a marca. In u 2013, Bratz hà subitu un lifting cù un novu logò è una rivisione cumpleta in 2014 in un sforzu di rinvià a marca à e so radiche.

I Dolls anu avà u so propiu canali Youtube, una presenza allargata di e social media, una serie web animata stop-motion, è una app per tutti i dispositi di tableta è smartphone chì permette à i zitelli di interagisce cù i caratteri Baze è u so mondu.


Tempu di post: Jul-20-2022