Dopu dui anni di sospensjoni, Hong Kong Toys & Games Fair riavviarà à u Centru di Cunvenzione è Esposizione di Hong Kong u 9-12 di ghjennaghju di u 2023.
Cambiamenti in e Politiche di Prevenzione di l'Epidemie (Covid - 19)
Hong Kong hà implementatu ufficialmente a nova pulitica di Prevenzione di l'Epidemie, annullendu a quarantena di l'hotel è cambiendu à "0 + 3"
Sicondu i media di Hong Kong, salvu chì a situazione epidemica in Hong Kong hè seriamente invertita, a pulitica di ingressu hè prevista per esse più rilassata. Diverse attività cummerciale internaziunali in Hong Kong anu benefiziu da i cambiamenti.
Appena a nutizia di a Fiera di i Toys di Hong Kong, hè stata accolta da i culleghi in casa è in l'esteru, è a visita à Hong Kong hè stata inclusa in u pianu di viaghju di cummerciale. L'urganizatori di a Fiera di Toy Fair di Hong Kong anu ancu ricevutu parechje dumande da espositori.
Riavvia cum'è a prima mostra di l'industria in 2023
Dopu à dui anni di sospensjoni in 2021 è 2022, mostre offline, a Fiera di Ghjochi è Giochi di Hong Kong tornerà à u so calendariu regulare in 2023 è hè prevista per riavvia in u Centru di Cunvenzione è Esposizione di Hong Kong da u 9 à u 12 di ghjennaghju. a prima fiera di ghjoculi prufessiunale in u 2023, hè ancu a mostra di ghjoculi più influente in Asia.
A Fiera di Ghjochi è Giochi di Hong Kong 2020, secondu statistiche di l'urganizatori, hà una zona di mostra di più di 50,000 metri quadrati, un totale di 2,100 espositori, è hà attrattu più di 41,000 cumpratori da 131 paesi è regioni per visità è cumprà. I cumpratori includenu Hamleys, WalMart etc.
A distribuzione di cumpratori glubale, Asia (78%), Europa (13%), America di u Nordu (3%), America Latina (2%), Mediu Oriente (1.8%), Australia è l'Isule Pacificu (1.3%), Africa (0,4%).
Web:https://www.weijuntoy.com/
Add: No 13, FuMa One Road, Chigang Community, Humen Town, Dongguan City, Guangdong Province, China
Tempu di Postu: Nov-23-2022