Ci sò parechji cumpratori di alta qualità in i mercati emergenti
Hè capitu chì l'urganizatori di l'esibizioni di quist'annu anu urganizatu quasi 200 gruppi di cumpratori, è ancu clienti di diversi canali cum'è importatori, grandi magazzini, magazzini specializati, catene di vendita, uffizii di compra è piattaforme di e-commerce pervisita è cumprà. A ghjudicà da u feedback generale di l'espositori, ci sò più cumpratori da Russia, Giappone, Corea di u Sud, Asia Sudueste, Mediu Oriente è altri.paesi è regioni.
Evidenzià a tendenza di l'IP ecologicu per i zitelli
A Fiera di Toy Fair di Hong Kong di quist'annu hà assai prudutti in mostra, cumpresi educativi, intelligenti, blocchi di costruzione, legnu, bricolage, peluche, puzzle, telecomandi, pupi, cullezzione, mudelli è più. Frà elli, i tendenzi cum'è a prutezzione di l'ambiente, IP, è i zitelli più vechji sò prominenti.
Evidenzià a tendenza di l'IP ecologicu per i zitelli
Spergu chì u mercatu hà da migliurà gradualmente per u megliu
In u 2023, fattori cum'è una povera ricuperazione ecunomica glubale è cunflitti geopulitichi anu un impattu seriu nantu à l'esportazioni di ghjoculi di u mo paese. Parechji pruduttori anu infurmatu chì u so rendimentu questu annu ùn era micca assai bonu, cù volumi d'ordine in generale diminuite è soprattuttu picculi ordini. Ma per via di questu, anu bisognu di esce più, cercate più opportunità, espansione i clienti, è cumpensà u rendiment persu.
Quandu si tratta di u mercatu in u 2024, i pruduttori sò in generale prudenti, perchè i prublemi chì anu afflittu l'industria l'annu passatu cuntinueghjanu à esiste questu annu, è emergeranu novi prublemi, cum'è a "Crisi di u Mar Rossu" chì affettaranu u trasportu normale, allargà i tempi di consegna, aumenta u costu. À u listessu tempu, parechji pruduttori anu ancu espresu chì sentenu chì u mercatu d'oltremare si sviluppa per u megliu. Ancu s'ellu hè assai lento, hè una bona nutizia per elli è li dà qualchì aspettazione per u mercatu di questu annu.
Quandu si tratta di u mercatu in u 2024, i pruduttori sò in generale prudenti, perchè i prublemi chì anu afflittu l'industria l'annu passatu cuntinueghjanu à esiste questu annu, è emergeranu novi prublemi, cum'è a "Crisi di u Mar Rossu" chì affettaranu u trasportu normale, allargà i tempi di consegna, aumenta u costu. À u listessu tempu, parechji pruduttori anu ancu espresu chì sentenu chì u mercatu d'oltremare si sviluppa per u megliu. Ancu s'ellu hè assai lento,
Tempu di Postu: 31-Jan-2024