Riavvia cum'è una prima di l'industria
Dopu duie mostre offline consecutive in 2021 è 2022, Hong Kong ToyFieraRiturnarà à u so calendariu regulare in 2023. Hè previstu di riavvia in Hong Kong Convention and Exhibition Center da u 9 à u 12 di ghjennaghju. Serà a prima fiera di ghjoculi prufessiunale in u mondu l'annu prossimu, è ancu a fiera di ghjoculi più influente in Asia. . U Cunsigliu di Sviluppu di u Cummerciu di Hong Kong Hong Kong BabyI pruduttiA Fiera è a Fiera Internaziunale di Cancelleria di Hong Kong seranu ancu tenute à u stessu tempu. Sottu u tema di questu annu, "Play to Combine - Family and Beyond", a fiera torna à una larga copertura di tutti i tipi di prudutti, da a tecnulugia à i classici à i cosiddetti prudutti "adulti" è più.
Inoltre, u Cunsigliu di Sviluppu di u Cummerciu di Hong Kong (HKTDC), u pruduttore di l'Expo, hà da urganizà una volta una volta una seria di prugrammi educativi eccitanti. L'attività seranu realizate durante a fiera per mantene i visitatori infurmati di l'ultimi sviluppi di l'industria è rinfurzà e so rete. Cum'è in u passatu, a Conferenza di l'industria di u ghjoculu di Hong Kong 2023 sparterà insights nantu à e tendenze di l'industria di i ghjoculi glubale è regiunale. I visitatori da i Stati Uniti puderanu assistisce à a maiò parte di l'avvenimenti, grazia à i cambiamenti à u pianu di mitigazione COVID-19. I passageri seranu sottumessi à un prucessu "test and go" à l'arrivu. Dopu un test PCR negativu in l'aeroportu, i visitatori riceveranu un codice "blu" in l'app Safe Away from Home (chì deve esse scaricatu à l'arrivu) è seranu permessi di spustà liberamente in a maiò parte di Hong Kong.
Per quelli chì ùn sò micca pronti à viaghjà, a fiera serà visitata in ligna in un novu mudellu Exhibition + chì unisce display online è offline. U spettaculu serà trasmessu in diretta da u 9 à u 19 di ghjennaghju.
Tempu di post: 13-Jan-2023