• newsbjtp

L'industria di i ghjoculi si ricupera gradualmente

Ricertamenti, PT Mattel Indonesia (PTMI), una filiale di Mattel in Indonesia, hà celebratu u so 30 anniversariu di u funziunamentu è à u listessu tempu hà lanciatu l'espansione di a so fabbrica indonesiana, chì include ancu un novu centru di funziunamentu. L'espansione aumenterà a capacità di pruduzzione di e vitture di ghjoculi in lega Barbie è Hot Wheels di Mattel è hè prevista per creà circa 2500 novi posti di travagliu. Attualmente, l'Indonesia produce 85 milioni di bambole Barbie è 120 milioni di vitture Hot Wheels per Mattel annu.
À mezu à elli, u numeru di pupi Barbie pruduciutu da a fabbrica hè u più altu in u mondu. Cù l'espansione di a fabbrica, a pruduzzione di bambole Barbie hè prevista per aumentà da 1,6 milioni à settimana l'annu passatu à almenu 3 milioni à settimana. Circa u 70% di e materie prime per i pupi pruduciuti da Mattel in Indonesia sò provenienti da Indonesia. Questa espansione è espansione di capacità aumenterà a compra di tessili è materiali di imballaggio da i partenarii lucali.
 
Hè infurmatu chì a filiale indonesiana di Mattel hè stata stabilita in u 1992 è hà custruitu un edifiziu di fabbrica chì copre una superficie di 45 000 metri quadrati in Cikarang, West Java, Indonesia. Questu hè ancu a prima fabbrica di Mattel in Indonesia (chjamata ancu a fabbrica di l'Ovest), specializata in a produzzione di pupi Barbie. In u 1997, Mattel hà apertu una Fabbrica Est in Indonesia chì copre una superficie di 88.000 metri quadrati, facendu di l'Indonesia a basa di produzzione principale in u mondu per bambole Barbie. Durante a stagione alta, impiega circa 9 000 persone. In u 2016, Mattel Indonesia West Factory si trasformò in una fabbrica di die-casting, chì hè issa Mattel Indonesia Die-Cast (MIDC in breve). A pianta mudificate trasformata hè andata in pruduzzione in 2017 è hè avà a basa di produzzione globale principale per u set di 5 pezzi Hot Wheels.
 
Malaysia: a più grande fabbrica di Hot Wheels in u mondu
In u paese vicinu, a filiale malasia di Mattel hà celebratu ancu u so 40 anniversariu è hà annunziatu una espansione di a fabbrica, prevista per esse cumpletata da ghjennaghju 2023.
Mattel Malaysia Sdn.Bhd. (MMSB in breve) hè a più grande basa di fabricazione di Hot Wheels in u mondu, chì copre una superficie di circa 46 100 metri quadrati. Hè ancu l'unicu fabricatore di prudutti di un pezzu Hot Wheels in u mondu. A capacità media attuale di a pianta hè di circa 9 milioni di veiculi à settimana. Dopu à l'espansione, a capacità di produzzione aumenterà da 20% in 2025.
PictureU significatu strategicu
Siccomu l'ultima volta di l'obstruczione di a catena di fornitura glubale si ricupera gradualmente, a nutizia di l'espansione di Mattel di duie fabbriche d'oltremare hà un significatu strategicu evidenti, tramindui cumpunenti impurtanti di a diversificazione di a catena di fornitura sottu a linea strategica di l'asset-light di a cumpagnia. Riduce i costi è migliurà l'efficienza operativa mentre aumentanu e capacità di fabricazione, aumentendu a produtividade è sfruttendu e capacità tecnologiche. I quattru super fabbriche di Mattel anu ancu stimulatu u sviluppu di l'industria di fabricazione lucale.


Tempu di Postu: Dec-27-2022