• newsbjtp

Sò pronti per u pianu di cooperazione IP per l'annu di u cunigliu?

Più di a mità di u 2022 hè passatu, ma u Festival di Primavera circundatu da elementi di l'Annu di u Tigre hè sempre frescu in a mo memoria.Allora chì cunigliu pò sfondà u circondu in l'annu di u cunigliu?Oghje, avemu risoltu alcuni IP Rabbit per voi per aiutà à pianificà prima per u pianu di co-branding IP di l'annu prossimu!

sred

* 01 Miffy Rabbit

Miffy, nata in u 1955, hà una bocca in forma di "x" è hè un cunigliu intelligente è simpaticu.Hè statu creatu da u pittore olandese Dick Bruner.Hà una personalità ritenuta, li piace a fantasia, a scola è u ghjocu, è hè assai amichevule cù l'amichi.

Sicondu i dati di u magazzinu urigginali, i derivati ​​di Miffy Rabbit anu vindutu quant'è 52,2991 milioni di yuan in parechje piattaforme principali di e-commerce domesticu in u mese passatu, è ci sò 63 tippi di prudutti in vendita, cumprese i prudutti materni è zitelli, cartoleria d'uffiziu, sacchetti di pelle, vestiti, scarpi, mobili, etc.

figure di cartoni animati

*02 Raving Rabbids

Perchè stu cunigliu hè pazzu?Prima di tuttu, l'apparizione hè un pocu "crazy", cù l'occhi tondi protruding è una bocca larga aperta.Hè carina è economica, è appare cum'è un cattivu chì invade a terra.U scopu hè di distrughje l'omu è occupà a terra.

Da avà, Raving Rabbit hà solu 14 categurie di prudutti in vendita in Cina, è ci sò parechje categurie chì ponu esse sviluppate è sviluppate, è u mercatu cummerciale hà un grande putenziale.

weijun IP

*03 Petru Cunigliu

Petru Rabbit hè apparsu per a prima volta in u mondu classicu di a literatura di i zitelli "A Storia di Petru Rabbit" publicatu in u 1902, creatu da a scrittrice è illustratrice britannica Beatrix Potter.

In 2012, Petru Rabbit hè statu sviluppatu in una serie d'animazione tridimensionale;in 2015, l'animazione Peter Rabbit sbarcò in Cina per a prima volta;in u 2018, u filmu d'animazione di u listessu nome hè statu liberatu, cù un box office glubale di 350 milioni di dollari americani, di quale a Cina hè diventata u sicondu mercatu internaziunale più grande per u film.mercatu.

Sicondu i dati di u magazzinu uriginale, u voluminu di riproduzione di l'animazione di Peter Rabbit in Tencent Video hè altu cum'è 10,334 miliardi, è u voluminu di riproduzione di video cunnessi nantu à a stazione B hè ancu 35,4182 milioni.Per quessa, a popularità di Petru Rabbit in Cina ùn deve esse sottovalutata.

ghjoculi di caramelle weijun

* 04 Bugs Bunny

Bugs Bunny hè u prutagunista di a facciata di u cartone animatu "Bugs Bunny", ancu traduttu cum'è Bunny Bunny, Bunny Bunny, etc. U so disignu di forma hè esageratu, è i so denti davanti esposti sò particularmente attenti.Hè vivace, alegre, flexible è ingegnosu, ma qualchì volta hè fastidiosu, chì face a ghjente stupite.

Sicondu i dati di u magazzinu urigginali, ci sò attualmente 44 categurie di Bugs Bunny in vendita, è a vendita di i so derivati ​​IP nantu à parechje grandi plataforme di e-commerce domesticu in u mesi passatu anu ancu righjuntu 6,3181 milioni di yuan.

Ghjochi di plastica

L'annu di u cunigliu hè menu di dui mesi.Se vulete vince u primu postu cum'è tanti prudutti populari di Tiger Element quist'annu, avete da pianificà in anticipu, è agisce rapidamente.


Tempu di Postu: Nov-23-2022