• newsbjtp

Dietro le scene: 2ª fabbrica di figure plastiche in tempi di COVID-19

da Apple Wong, Export Sales[email prutettu]▏12 d'aostu di u 2022

Weijun Toys hà custruitu a so 2a fabbrica di figuri di plastica in 2020 chì furnisce u mondu di i ghjoculi cù figure dirette di fabbrica, quandu u focu COVID-19 duminava u mondu.Una piantazione di 107.639 ft², in questu!Quale diaculu in a so mente sana faria una decisione cusì pazza ?Ebbè, cù tuttu u rispettu, u CEO di Weijun Toys, u sgiò Deng Laixiang hè veramente un pocu nutteru.Shh...

NOVA FABRICA IN TEMPU DI COVID-19

L'OMS hà dichjaratu COVID-19 una emergenza sanitaria mundiale u 30 di ghjennaghju di u 2020. Cù una fede insanamente ceca, u sgiò Deng hà datu l'ordine di inizià a custruzzione di Sichuan Weijun Toys, a nostra 2ª fabbrica di figure di plastica, in u stessu mese.cuccu ~

In uttrovi 2021, a seconda fabbrica di figure di plastica di Weijun Toys, Sichuan Weijun Toys hè entrata ufficialmente in opera.Cù u so equipamentu di produzzione di punta, una capacità di produzzione annuale di 80 ~ 120 milioni di serie di figure dirette di fabbrica hè facilmente ottenuta.

u CEO di Weijun Toys, u Signore Deng Laixiang riceve i clienti

UN PLAN IMPULSIVU SEMBRA

Questa avventura apparentemente pianificata impulsivamente di custruisce una 2a fabbrica di figure di plastica in Cina cintrali era in fattu un pianu di parechji anni.U Signore Deng hà longu capitu chì e regioni custieri di a Cina perdenu gradualmente i so vantaghji cum'è u centru di fabricazione.Cù i costi di u travagliu è di a terra più bassi, e regioni cintrali di a Cina sò u futuru di a fabricazione di figura plastica.

UNA SOTTA LINEA TRA GENIUS & INSANITY

A vendita glubale di ghjoculi hà righjuntu $ 104,2 miliardi in 2021, affissendu una crescita di 8,5 per centu annantu à 2020, secondu u Rapportu Globale di u Mercatu di Giocattoli 2021 di NPD.Cum'è un fabricatore di figuri di plastica di media dimensione di 20 anni, Weijun Toys hà andatu cù a marea è hà guadagnatu a nostra parte rispettabile.

Fighjendu in daretu, ci maravigliemu di volta in volta à a determinazione è a resilienza di u Signore Deng in fronte à e sfide.Diu sà quanti di i nostri pari in Dongguan anu fallutu post-COVID-19.Eppuru, Weijun Toys stà è brilla un pocu più luminoso.


Tempu di Postu: Aug-25-2022