• newsbjtp

Bento Spirit, u debut di figurine di ghjoculi à tema Foodie di Weijun Toys

Weijun Toys lancia a so nova serie di figurine di ghjoculi à tema gastronomicu, Bento Spirit!Andate chjucu per andà in grande.U modu per u core di un foodie hè di fà i nostri figurini di plastica in miniatura di bento food irresistibile.Eccu, foodies, eccu vene Bento Spirit di Weijun Toys.

ISPIRAZIONE DI DESIGN

Bento Spirit hè una serie di figurine in plastica in miniatura di sacchetta di cibi bento, ispirati da u stilu asiaticu di pranzi da asportu in una sola porzione o imballati in casa.Bento Spirit hè cumpostu di carbs (Dumplings, Rice Dumpling, Hot Dog & Steamed Stuffed Bun), proteine ​​(Uovo, Fried Egg & Fried Chicken Leg) è deserti (Donut, Cupcake, Strawberry Cake, Candied Haws, è un arcu di Dolce). gnocchi).Un pocu di tuttu in a vostra piccula scatula bento cun un mischju di l'Occidenti è l'Orienti per creà u vostru propiu mondu mini foodie.

Weijun Toys lancia a so nova serie di figurine di ghjoculi à tema gastronomicu, Bento Spirit!

BASE CLIENT

L'amatori di a miniatura è di l'alimentariu goderanu di sti mini ghjoculi da cullezzione interessanti è assequibili.Weijun Toys hà ogni fiducia chì venderanu.Questa gamma di cibi finti, cumpresi gnocchi, gnocchi di risu, hot dog, panini ripieni à vapore, ovu, ovu fritti, gamba di pollo frittu, ciambella, cupcake, torta di fragole, gnocchi canditi è gnocchi dolci, catturà l'ochji di i zitelli è di l'adulti. foodies uguali.

Eccu, foodies, eccu vene Bento Spirit di Weijun Toys.

DISPONIBILE À WEIJUN TOYS

Weijun Toys, una fabbrica di ghjoculi cinese, seguita l'ultime tendenze in l'affari di i ghjoculi.Per quasi 30 anni, Weijun Toys hà furnitu divertenti figurine di ghjoculi per i ghjovani è i ghjovani in core.Speremu chì guardate favorevolmente i nostri mini ghjoculi da cullezzione Bento Spirit, è saltate è unisciti à noi.I costi di muffa di iniezione di plastica sò risparmiati è grandi quantità sò dispunibili.


Tempu di Postu: 02-Jan-2023