• newsbjtp

Associazione Chine di Giocattoli è Prodotti per i zitelli in 2022

Da u 1 à u 3 di nuvembre di u 2022, CTE China Toys Exhibition, CLE China Licensing Exhibition, CKE China Baby Products Exhibition, CPE China Exhibition Preschool Education Exhibition (denominata Cina E quattru mostre ospitate da l'Associazione Play) sò state tenute in u West China International. Expo City, Chengdu, Pruvincia di Sichuan.A mostra hà attrattu più di 2000 espositori in casa è à l'esteru cù più di 2000 IP, più di 5000 marche, è più di 500.000 prudutti per participà à a mostra, dendu à l'imprese opportunità di cummerciale illimitate.In più di esse "vivu", ciò chì Chengdu hà da fà hè di catturà l'opportunità per u sviluppu urbanu in i hotspots di l'industria.Noi, Sichuan Weijun Toys Co., Ltd., eramu assai onorati di esse invitati à visità a China Toy Fair u 2 di nuvembre.

I IP di prima linea internaziunale da 13 paesi è regioni cumpresi i Stati Uniti, u Giappone, u Regnu Unitu è ​​​​a Francia seranu ricaricati, cumprese Minions, Transformers, Peppa Pig, Barbie, Legendary Pictures, Poke, chì anu una vasta influenza glubale Dream, HelloKitty. , Doraemon, World of Warcraft, Assassin's Creed, British Museum, Louvre Museum, etc.

Associazione 2

IP è istituzioni domestiche ben cunnisciute, cumprese u Museu di u Palazzu, u Museu di Storia di Shaanxi, Tesori Naziunali, Aviazione Chine, Esplorazione Lunar Chine, Aerospaziale Chine, Station B, Tencent, NetEase Games, Bubble Mart, Super Flying Man, Bear Infested, Pig Man Tutti seranu svelati, presentanu a grande occasione di l'autorizazione di a marca è a prosperità è u sviluppu di l'industria culturale è creativa in a nova era.

Questa mostra di ghjoculi ùn solu cuntinueghja à guidà è à creà una nova dumanda di i cunsumatori, ma hà ancu un rolu pusitivu in a prumuzione di u sviluppu win-win di l'industria culturale è l'ecunumia reale.Aghju aspittendu a China Toy Fair in 2023, è speru chì l'industria di i ghjoculi si svilupperà sempre più pruspera!


Tempu di Postu: Nov-14-2022