• newsbjtp

Crea un novu canale di cummerciu di ghjoculi, HTE 2023 Hangzhou Toy Fair serà apertu u 16-18 di ghjugnu


Novi canali, novi opportunità è novu sviluppu

HTE 2023 Hangzhou Toy Fair,furnisce l'imprese cù a megliu piattaforma di visualizazione di produttu, cummerciu, spartera d'infurmazioni è cumunicazione.A zona di mostra hècumpostu di ogni tipu di ghjoculi, rigali creativi culturali, derivati ​​culturali è altri spazii di mostra tematica.Duranti l'esibizione, ci sarà ancu una quantità di attività è fori cum'è a riunione di l'acquistu di ghjoculi, a riunione di cunfrontazione di selezzione di prudutti transfrontalieri, u ligame di fornitura di burst in diretta, a riunione di prumuzione di franchise di marca, a cunferenza di liberazione di novi prudutti, u cursu di furmazione di e-commerce, etc. ., chì furnisce una piattaforma di cumunicazione cummerciale b2b in situ per espositori è visitatori.
Marca di l'espositore

Gamma di mostra

 

Zona di mostra di ghjoculi

 

Ghjochi elettronichi elettrici, plastichi;blocchi di costruzione, ghjoculi intrecciati;ghjoculi di lignu è cartone;pupi, peluche di tela;ghjoculi gonfiabili;Attività di i zitelli è prudutti sportivi;Buggies è ghjoculi à cavallu;Giochi intelligenti;mudelli di ghjoculi;ghjoculi DIY;ghjoculi di musica, etc.

 

Zona d'esposizione di l'educazione prescolare

 

Insegnà i ghjoculi;forniture è facilità di kindergarten;piattaforma d'infurmazione di l'educazione prescolare;Classe di franchising di marca di l'educazione prescolare;Corsi in evidenza, ecc.

 

Zona di ghjocu di marea

 

Giocattoli di moda, mudelli operati manualmente, pendenti, ornamenti, piattaforme di e-commerce, rivenditori, fabbricanti operati manualmente, fabricatori (OEM), fabricatori (ODM), cumpagnie di mudelli, etc.

 

Zona di licenza

 

Autorizazione IP Cartoon;prudutti derivati ​​autorizati;Autorizazione culturale è creativa;autorizazione di marca;Autorizazione di celebrità;l'autorizazione di u muvimentu;Licenza di ghjocu

 

 Fiera di ghjoculi

 


Tempu di Post: 23-May-2023