• newsbjtp

Grande cullizzioni di marca di ghjoculi preferiti!

 

Marca di ghjoculi: Weitami

Dopu decennii di ricerca intensiva, in 2018, "Weitaifan"A marca hè stata ufficialmente stabilita.Una volta stabilitu, hè diventatu a prima marca di ghjoculi creativi in ​​Cina.Cù u cuncettu di marca "Fà a felicità è sparte a felicità",Weijun Toyshà successivamente lanciatu prudutti cum'è Happy alpaca, cavallu farfalla culurita è panda simpaticu, è sviluppatu ghjoculi creativi culuriti unichi chì ponu rinfurzà l'attività di pensamentu di i zitelli è a percepzione spaziale.Dapoi u so principiu, "For It Fans" hà fattu più di 35 milioni di ghjoculi per i zitelli, offrendu felicità à 21 milioni di zitelli.

Weitami

 

 

LEGO

Lego, basatu in Danimarca, hè un ghjoculu populari per i zitelli.I primi mattoni di plastica Lego sò stati liberati in u 1949. Dui anni dopu, i blocchi di plastica di u principiu di u ligame di pothole sò stati messi nantu à u mercatu. I blocchi di plastica, cù un bump à una estremità è un pirtusu à l'altru, venenu in millaie di forme, ognunu di li quali vene in 12 culori diffirenti, principalmente rossu, giallu, blu, biancu è neru.Dipende da u cervellu di i zitelli, pò esse alluntanatu da a forma infinita, a ghjente ama, cunnisciuta cum'è "blocchi magichi di plastica".

Lego

 

 

Bandai Namco

Mattel hè u numeru unu di ghjoculi in i Stati Uniti è u sicondu più grande di ghjoculi in u mondu in termini di entrate, dopu à u Gruppu LEGO.

Bandai Namco

 

 

Fisher Price

Fisher Price


Tempu di post: 11-mar-2023