• newsbjtp

Quantu costu si vulemu fà a nostra propria Figura à a fabbrica di ghjoculi Wei Jun?

di Maya Jade Sales[email prutettu]▏25 d'aostu di u 2022

rfgsd

Quantu costu si vulemu fà a nostra propria Figura à a fabbrica di ghjoculi Wei Jun?

Comu sapete, parechje cumpagnie sviluppanu a so propria mascotte o scatula ceca per a marca è u marketing,ancu parechji disegni lancianu u so propiu ghjoculu di figura è vende assai notevolmente.

Passu 1: Sparte a vostra idea di ciò chì vulete fà (Un riferimentu foto o schedarii 3D), quantità, imballaggiometudu.

Pudete cuntà a vostra idea, chì vulete fà?Hè una figura di cartone?O figura di Anime?L'imaghjini serà un esse umanu o un tipu d'animali?Mandateci l'imaghjini chì pudete truvà u più vicinu à i vostri ogetti ideali, è e nostre vendite seranu amatu per assistisce.Una volta chì u cuntenutu hè statu cunfirmatu, certi clienti anu i so propri disinni chì ponu custruisce mudelli 3D per elli, alcuni ùn anu micca.

Passu 2: (pigliendu circa 3-7 ghjorni):

Avemu una squadra di designer chì vi pò aiutà à fà un mudellu 3D, Se pudete furnisce i schedari 3D allora pudemu tagliate stu passu.

Passu 3 (pigliendu circa 7-15 ghjorni):

Printing u mudellu 3D à prototipu, Ebbè, differente materiale è u prezzu di u prugettu differisce.costu da 300USD à millaie secondu quantu hè difficiule.Di solitu usemu a resina per stampà prototipu, ma qualchì volta avemu bisognu di TPR, PU ... Serà secondu u prughjettu o u requisitu di i clienti.Una volta finitu u prototipu di figura, pudemu fà un campione di imballaggio, $ 300 per pcm di solitu.

Passu 4 (pigliendu circa 30-45 ghjorni):

Cunfirmà chì u prototipu hè ciò chì vulete, allora apremu muffa secondu.Per Mold $ 3,500- $ 4,500, quantu muffa serà secondu u schedariu 3d.A volte un moldu ùn hè micca abbastanza per ottene a forma chì vulemu.Carichemu di solitu stampi in PVC $ 3,000 è ABS muffa $ 4,500.

Passu 5 (pigliendu circa 35-60 ghjorni):

offre uni pochi di campioni di pre-produzione gratuitamente, poi cumincianu a produzzione di massa per u pruduttu finali è l'imballu (pudemu persunalizà).

Q&A

1.Chì hè u vostru MOQ per fà a mo propria figura di disignu?

Da WJ, dipende, facemu 3000pcs per ogni disignu almenu.Perchè hè cusì altu?Comu pudete vede, simu una fabbrica micca una cumpagnia cummerciale, facemu prufittu solu quandu ci hè un certu amonut per a quantità di ordine.Inoltre, più grande hè a quantità di l'ordine, più prezzu hè u prezzu di unità.

2. How goona I sapè s'ellu u pruduttu finali hè ciò chì perseguite?

Da WJ, da ogni passu, avemu da cumunicà è cunfurmà da i clienti per inizià u prossimu passu.Avemu da cunfirmà a forma prima di u stadiu di molding è cunfrim u culore prima di a pruduzzioni di massa.Quandu avemu finitu u prototye, manderemu à cilents è esse firmatu da cilents.Se u prototye hà bisognu di cambià qualchi dettagli, basta à fà sapè à e nostre vendite, pigliàmu note cù cura è avè riunione cù u dipartimentu di produzzione, truvendu u megliu modu per fà i prudutti finali à a vostra aspettazione.

3.Puderaghju qualcosa di speciale cù a mo figura?

Da WJ, pudemu fà cambià di culore, brillanu in u scuru, glitter, è flocking, tecnicu trasparente.O aghjunghje un pocu di profumu à a vostra figura fateli spiccà.Avemu dinò un ingegnere chì vi aiuta à cuncepisce.


Tempu di Postu: Aug-30-2022