• newsbjtp

Normi ​​di sicurezza internaziunali di ghjoculi

Iso (Organizazione Internaziunale per a normalizazione) hè una urganizazione internaziunale in u mondu per a normalizazione (Organizazione di i membri ISO). A redazione di i normi internaziunali hè generalmente realizatu da i cumitati tecnichi ISO. Dopu à cumpletamentu, u standard di draft deve esse circulatu trà i membri di u cumitatu tecnicu, è almenu u 75% di i voti sò uttene uttinutu prima di esse formale standard. U standard internaziunale Iso8124 hè statu scrittu da Iso / TC181, u cumitatu tecnicu nantu à a sicurità di ghjoculi.

a

ISO8124 include e seguenti parte, u nome generale hè di sicurezza:

PARTE 1: Standard di Sicurezza Meccanica è Fisica
Isoe124 a versione più recente di sta parte di u standard hè Iso 8124-1: U Requista in questa sezione o da esse materiale chì hà chjaramente i zitelli.

Questa sezione specifica criteri accettabili di ghjoculi, cum'è e narcità, ditgù, sonu

Questa sezione specifica i bisogni di ghjoculi è i metudi di prova per tutti i gruppi d'età di i zitelli da a nascita à 14 anni di età.

Sta parte hà ancu bisognu di avvirtimenti adatti è struzzioni nantu à certi ghjoculi o di u so imballaggio. U testu di sti avisi è l'istruzzioni ùn hè micca specificata per via di e differenze di lingua trà i paesi, ma i bisogni Generali sò datu in Appendix C.

Nunda in questa sezione hè indicata per copre o include u potenziale di i ghjoculi particulari o i tipi di ghjoculi chì sò stati cunsiderate. Esempiu 1: Un esempiu tipicu di una ferita forte hè a punta sessuale di una agulla. U danni agulla hè statu ricunnisciutu da i cumpratori di ghjoculi di ghjoculi, e ferite funzionale hè infurmata à l'utilizatori à traversu i metudi educativi nurmali, mentre sò marcati nantu à l'imballaggio di u produttu.
Esempiu 2: Siglei di ghjoculi di ghjoculi di danni liate è ricunnisciuti (cum'è: inibabilità di u prossimità di i danni putrenziali di e requisiti.

Parte 2: inflammbilità
A versione più recente di sta parte di ISO8124 hè ISO 8124-2: 2007, Aggiornatu in u 2007, chì hà dimustratu i 2007, chì hà dimustratu i tipi di materiali combibili per l'usu è i requisiti nantu à e piccule sinchje di identificazione. Regulamentu 5 di sta parte stabilisce i metudi di prova.

Parte 3: migrazione di elementi specifici
L'ultima versione di sta parte di ISO8124 hè Iso 8124-3: 2010, aghjurnate u 27 di Maghju 2010. Questa stessa cuntratta principalmente di materiali à u quadru. L'aghjurnamentu ùn cambia micca i requisiti di limitu specificu di u standard, ma facenu i seguenti aghjustamenti à certi livelli non tecnici:
1) L'novu standard spefica in dettaglio una serva di materiali di materiali di ghjoculi chì anu bisognu di esse pruvatu, è l'expandisce u gamma di muniti di superficie prughjunati di a basa di edizioni,
2) U novu standard aghjusta a definizione di "carta è bordu",
3) U novu standard hà cambiatu u test Reagent per eliminazione di l'oliu è a cera è u riagitu hè cunforme cù l'ultima versione di En71-
4) U novu avvisu standard chì l'incertezza duveria esse cunsiderata quandu ghjudicà se l'analisi quantitate si scontranu i esigenze,
5) U novu standard hà mudificatu a quantità massima inalabile di l'antimone da 1,4 μg / ghjornu à 0,2 μg / ghjornu.

I requisiti di u limitu specificu per sta parte hè a seguente:
In un fatturu vicinu, Isa 8124 serà aghjuntu parechje parti, rispettivamente: a cuncentrazione tutale di elementi specifiche; materiale specificu; Determinazione di Pltalici Ftalici Platalizatori in Materiali Plastichi, cum'è

b

Cloride Polyvinyl (PvC).


Whatsapp: