• newsbjtp

Norme internaziunali di sicurezza di ghjoculi

ISO (Organizazione Internaziunale per a Standardizazione) hè una urganizazione internaziunale internaziunale per a Standardizazione (urganizazione membru ISO).A redazione di standard internaziunali hè generalmente realizata da i cumitati tecnichi ISO.Dopu à a fine, u prugettu di standard deve esse circulatu trà i membri di u Cumitatu Tecnicu per u votu, è almenu u 75% di i voti deve esse acquistatu prima di pudè esse promulgatu formalmente cum'è standard internaziunale.U standard internaziunale ISO8124 hè statu redatu da ISO/TC181, u Cumitatu Tecnicu per a Sicurezza di i Ghjochi.

a

ISO8124 include e seguenti parti, u nome generale hè a sicurità di i ghjoculi:

Parte 1: Standard di sicurezza di prestazioni fisiche è meccaniche
ISO8124 A versione più recente di sta parte di u standard hè ISO 8124-1: 2009, aghjurnata in 2009. I requisiti in questa sezione s'applicanu à tutti i ghjoculi, vale à dì, qualsiasi pruduttu o materiale cuncepitu o chjaramente indicatu o destinatu à ghjucà da i zitelli. sottu à 14 anni.

Questa sezione specifica i criterii accettabili per e caratteristiche strutturali di i ghjoculi, cum'è a nitidezza, a dimensione, a forma, a liberazione (per esempiu, u sonu, i pezzi chjuchi, i bordi taglienti è taglienti, a liberazione di a cerniera), è ancu i criterii accettabili per diverse proprietà speciali di certi ghjoculi. (per esempiu, energia cinetica massima di projectiles cù estremità inelastiche, Angle minimu di certi ghjoculi di cavallu).

Questa sezione specifica i bisogni di i ghjoculi è i metudi di prova per tutti i gruppi di età di i zitelli da a nascita à 14 anni.

Questa parte richiede ancu avvisi è struzzioni adatti nantu à certi ghjoculi o i so imballaggi.U testu di sti avvisi è istruzzioni ùn hè micca specificatu per via di e diffarenze di lingua trà i paesi, ma i requisiti generali sò datu in l'Appendice C.

Nunda in questa sezione hè indicata per copre o include u dannu potenziale di i ghjoculi particulari o tipi di ghjoculi chì sò stati cunsiderati.Esempiu 1: Un esempiu tipicu di una ferita forte hè a punta sessuale di una agulla.I danni di l'agulla sò stati ricunnisciuti da i cumpratori di kit di cucitura di ghjoculi, è a ferita acuta funziunale hè infurmata à l'utilizatori per mezu di metudi educativi normali, mentre chì i segni d'avvertimentu sò marcati nantu à l'imballaggio di u produttu.
Esempiu 2: Siringhe di ghjoculi anu ancu l'usu di danni cunnessi è ricunnisciuti (cum'è: inestabilità durante l'usu, soprattuttu per i principianti) cù caratteristiche strutturali di dannu potenziale (bordu tagliente, danni di clamping, etc.), secondu a norma ISO8124 sta parte. di i requisiti deve esse ridutta à un minimu gradu.

Parte 2: Infiammabilità
A versione più recente di sta parte di ISO8124 hè ISO 8124-2: 2007, aghjurnata in 2007, chì detalla i tipi di materiali combustibili pruibiti per l'usu in i ghjoculi è i requisiti per a resistenza di fiamma di ghjoculi specifichi quandu sò esposti à fonti di ignizione petite.A regula 5 di sta parte stabilisce i metudi di prova.

Parte 3: Migrazione di elementi specifichi
L'ultima versione di sta parte di ISO8124 hè ISO 8124-3: 2010, aghjurnata u 27 di maghju di u 2010. Questa parte cuntrola principarmenti u cuntenutu di metalli pesanti di materiali accessibili in i prudutti di ghjoculi.L'aghjurnamentu ùn cambia micca i requisiti limite specifichi di u standard, ma face i seguenti aghjustamenti à certi livelli non tecnichi:
1) U novu standard specifica in dettaglio a gamma di materiali di ghjoculi chì deve esse pruvati, è allarga a gamma di rivestimenti di superfici testati nantu à a basa di a prima edizione,
2) U novu standard aghjunghje a definizione di "carta è cartone",
3) U novu standard hà cambiatu u reattivu di prova per a rimozione di oliu è cera, è u reagentu cambiatu hè coherente cù l'ultima versione di EN71-3,
4) U novu standard aghjusta chì l'incertezza deve esse cunsiderata quandu ghjudicà se l'analisi quantitativa risponde à i requisiti,
5) U novu standard hà mudificatu a quantità massima inalabile di antimoniu da 1,4 µg / ghjornu à 0,2 µg / ghjornu.

I requisiti limite specifichi per sta parte sò i seguenti:
In un futuru vicinu, ISO 8124 serà aghjuntu parechje parte, rispettivamente: a cuncentrazione tutale di elementi specifichi in u materiale di ghjocu;Determinazione di plastificanti di l'acidu ftalicu in materiali plastichi, cum'è

b

cloruru di polivinile (PVC).


Tempu di Postu: 25-Mar-2024