• newsbjtp

Giappone Tokyo Show 2023

Informazioni basiche di Tokyo Toy Show 2023

 

Giappone Tokyo Show 2023

Titulu di l'esposizione: Tokyo Toy Show 2023

■Sottotitulu: International Tokyo Toy Show 2023

■Urganizatore : l'Associu di Ghjochi Giapponesi

■Co-Organizzatore: Guvernu Metropolitanu di Tokyo (da esse cunfirmatu)

■Supportatu da: Ministeru di l'Ecunumia, u Cummerciu è l'Industria (da esse cunfirmatu)

■Show Period: ghjovi 8 di ghjugnu à dumenica 11 di ghjugnu 2023

■Show Venue: Tokyo Big Sight

3-21-1 Ariake, Koto-ku, Tokyo 135-0063, Giappone

■Show Floor Footprint: West Exhibition Building, Tokyo Big Sight

West 1 - 4 Hall

■Ore di mostra: 8 di ghjugnu, ghjovi: 09:30 - 17:30 [Solu discussioni di l'affari]

9 di ghjugnu, venneri: 09:30 - 17:00 [Solu discussioni d'affari]

10 di ghjugnu, sabbatu: 09:00 - 17:00 [Apertu à u publicu]

11 di ghjugnu, dumenica: 09:00 - 16:00 [Apertu à u publicu]

Tokyo Toy Show 2
Tokyo Toy show

U Tokyo Toy Show hè un avvenimentu annuale chì si svolge in Tokyo, Giappone, chì mostra i ghjoculi è i ghjoculi più recenti è populari da u Giappone è in u mondu.L'avvenimentu hè urganizatu da l'Associazione Giapponese di Giocattoli è tipicamente si svolge in ghjugnu o lugliu.

U Tokyo Toy Show hè un grande avvenimentu chì attrae centinaie di espositori è decine di millaie di visitatori ogni annu, cumpresi i prufessiunali di l'industria, i dilettanti di i ghjoculi è e famiglie.U spettaculu hè divisu in dui parti principali: i ghjorni di l'affari è i ghjorni publichi.

Duranti i ghjorni di l'affari, i prufessiunali di l'industria, cum'è i pruduttori di ghjoculi, i distributori è i rivenditori, assistenu à u spettaculu per fà a rete, mostranu i so prudutti è discutanu e tendenze di l'industria.I ghjorni publichi sò aperti à tutti è offrenu una chance per e famiglie è i dilettanti di i ghjoculi per vede è ghjucà cù l'ultimi ghjoculi è ghjochi.

À u Tokyo Toy Show, i visitori ponu aspittà di vede una larga gamma di ghjoculi è ghjoculi, cumprese i ghjoculi tradiziunali giapponesi, figure d'azzione, ghjochi di tavola, video games è ghjoculi educativi.Parechji di i ghjoculi in mostra sò basati nantu à l'anime populari, manga è franchises di video games, cum'è Pokémon, Dragon Ball è Super Mario.

U Tokyo Toy Show hè un avvenimentu eccitante è vibrante chì offre una visione unica di u mondu di i ghjoculi è i ghjoculi giapponesi.Hè un avvenimentu indispensabile per tutti quelli chì amanu i ghjoculi o sò interessati à a cultura giapponese.


Tempu di post: 21-mar-2023