• newsbjtp

Plastica riciclata per l'industria di i ghjoculi

I pruduttori di ghjoculi introducenu resine vegetali riciclate è biodegradabili in a produzzione di massa cum'è un modu per riduce a dipendenza da i plastichi basati nantu à i fossili.

Mattel hà prumessu di riduce u plasticu in l'imballaggi è i prudutti di 25 per centu è aduprà 100 per centu riciclati, materiali riciclabili o plastichi biobasati da 2030. I ghjoculi Mega Bloks Green Town di a cumpagnia sò fatti da a resina Trucircle di Sabic, chì Mattel dice chì hè a prima linea di ghjoculi per esse certificatu cum'è "carbon neutral" in a vendita di massa.I pupi di a linea "Barbie Loves the Ocean" di Mattel sò fatti in parte da plastica riciclata da l'oceanu.U prugramma Playback hè ancu focu annantu à u riciclamentu.

Lego, intantu, avanza cù u so impegnu di custruisce blocchi prototipi fatti di plastica riciclata (PET).I fornitori di Lego furniscenu materiali chì rispondenu à i requisiti di qualità di l'Amministrazione di l'Alimentazione è di Drug di i Stati Uniti (FDA) è l'Autorità Europea per a Sicurezza Alimentare.Inoltre, i set di cucina di Playhouse di a marca danese Dantoy sò ancu fatti di plastica riciclata.

Ocean Plastic

Nta l'ultimi anni, cum'è a cuscenza di e persone di a prutezzione di l'ambiente hè aumentata, più è più cumpagnie anu cuminciatu à fucalizza nantu à l'usu di materiali riciclabili per pruduce prudutti.I materiali riciclati anu un impattu pusitivu in u sviluppu di l'industria di i ghjoculi.

Prima, l'usu di materiali riciclati riduce a generazione di rifiuti.L'industria di i ghjoculi hè una industria tipica cù un grande volume di produzzione è un picculu voluminu di cunsumu, è un gran numaru di ghjoculi di i zitelli sò pruduciuti ogni annu.Se materiali non riciclabili sò usati, questi ghjoculi scartati diventeranu basura non degradabile, causendu una seria contaminazione à l'ambiente.L'usu di materiali riciclabili pò minimizzà a generazione di rifiuti è prutegge l'ambiente.

Siconda, l'usu di materiali riciclabili hè favurèvule à salvà risorse.I materiali riciclabili sò materiali riciclati chì allarganu a vita di e risorse attraversu u riciclamentu.In cuntrastu, l'usu di materiali non riciclabili consume più risorse.In u mondu oghje di risorse diminuite, l'usu di materiali riciclati aiuta à cunservà e risorse è allargà a so vita utile.

Terzu, l'usu di materiali riciclati pò migliurà a qualità di i ghjoculi.I materiali riciclati sò generalmente di qualità più alta, anu megliu durezza è durata di vita, è sò menu propensi à a rottura.In cuntrastu, i ghjoculi chì utilizanu materiali non riciclabili sò propensi à prublemi cum'è a rottura è l'anziane, chì affettanu a vita di serviziu è ponu una minaccia per a salute.

Infine, l'usu di materiali riciclati pò aumentà a competitività di l'imprese.U cuncettu di prutezzione di l'ambiente è sustenibilità hà attiratu l'attenzione di più in più di e persone, è a dumanda di i cunsumatori per i prudutti di l'ambiente hè ancu crescente.In questu casu, se i pruduttori di ghjoculi ponu utilizà materiali riciclabili, ponu megliu risponde à a dumanda di i cunsumatori per a prutezzione di l'ambiente è migliurà a so cumpetitività.

In sintesi, i materiali riciclati anu un impattu pusitivu in l'industria di i ghjoculi.Pò riduce a generazione di rifiuti, risparmià risorse, migliurà a qualità di u produttu è aiuta à migliurà a cumpetitività corporativa.I pruduttori di ghjoculi duveranu esse più attivi in ​​l'usu di materiali riciclabili per prumove u sviluppu sustenibile di l'industria di i ghjoculi è cuntribuiscenu à a prutezzione di l'ambiente.

Weijun Toys hè specializatu in a fabricazione di figurini di ghjoculi di plastica (affolati) è rigali cù prezzu competitivu è alta qualità.Continuemu sempre à travaglià nantu à u materiale riciclatu per u ghjoculu di plastica da noi stessi, speremu di fà un grande prugressu in u futuru è cuntribuisce à prutege l'ambiente.

Weijun Toy Prodottu vede


Tempu di post: May-05-2023