• newsbjtp

A fiera di i ghjoculi di Shenzhen aprirà in aprile.7-9

Weijun Toy hè specializatu in a fabricazione di ghjoculi di plastica (flocked) è rigali cù prezzu competitivu è alta qualità.Avemu un grande squadra di cuncepimentu è liberate novi disinni ogni mese.ODM & OEM sò accolti calorosamente.Ci sò 2 fabbriche pussede situate in Dongguan & Sichuan, i prudutti sò stati venduti in più di 150 paesi è regioni in u mondu, chì portanu i zitelli più felici è gioia.             

A 35th Shenzhen Toy Fair

A 35th International Toys and Educational Products (Shenzhen) Exhibition, a 14th International Buggies and Maternal and Child Products (Shenzhen) Exhibition and 2023 International Licensing and Derivatives Exhibition (Shenzhen) Exhibition (in seguito denominata cum'è "Shenzhen Toy Fair"). in Shenzhen International Convention and Exhibition Center u 7-9 d'aprile 2023.

Shenzhen Toy Fair hè stata tenuta per più di 30 anni, chì hà accumulatu riccu risorse è influenza per a fiera.Hè cunnisciuta cum'è u "mercatu di i ghjoculi di u ventu di a Cina" in l'industria.In ogni casu, u periodu preparatori di a fiera di questu annu hà avutu un prucessu da u pessimisimu à a gioia.

L'annu passatu, avemu statu imbruttati in a nebbia di l'epidemie, è assai pochi imprese registrate in a prima fase, ma dapoi l'aghjustamentu di a pulitica di prevenzione è cuntrollu, soprattuttu dopu à tutti "Yang Kang", l'imprese hà vistu l'alba, cusì dopu à ghjennaghju. quist'annu, l'iscrizzione è u pagamentu sò assai attivi, da u 10 di ferraghju, u numeru tutale di cabine cunfirmate superava 4000!Era quasi pienu.Era inesperu.Pruvate chì Shenzhen Toy Fair hè arradicata in l'industria, vicinu à u mercatu, a reputazione è l'efficacità sò affidati è ricunnisciuti da l'industria.

À l'iniziu di questu annu, a Fiera di i Toys di Hong Kong hà ripresu dopu à una pausa di dui anni.Nuremberg Toy Fair in Germania hà ancu vistu più espositori chinesi chì cercanu opportunità di cummerciale oltremare.È a fiera di i ghjoculi di Shenzhen di quist'annu hà da esse u piccu di u cummerciu di ghjoculi dopu a liberazione di u cummerciu.

In risposta à a chjama di u sviluppu di alta qualità in Guangdong, in vista di a situazione attuale di i canali di ghjoculi tradiziunali relativamente solidificati è debilitati, l'urganizatori cuntinueghjanu à esplorà altre zone transfrontaliere è novi di cumpratori è cumpratori d'oltremare per visità è cumprà, in più. stimulà l'industria di i ghjoculi è a ricuperazione di u mercatu, injecta vitalità fresca in l'industria.

Attualmente, i principali fornitori di canali è cumpratori crossover chì anu firmatu per visità è cumprà sò: Jingdong, Hema China, Vipshop, Pinduoduo, Wal-Mart, Rainbow Group, Minho, Sanfu Department Store, Mango TV, Dadi Cinema, Tencent Games , Re di i zitelli, Gruppu Good Future, Libreria Xinhua, Tecnulugia Huali, Museu di Stile di Vita di Chenguang, etc.

In particulare, vale a pena nutà chì u mercatu offline hà cambiatu dramaticamente in i trè anni di l'epidemie.Avà, i magazzini di a catena onnipresenti è i magazzini di snack di a catena sò diventati spazii caldi di cunsumu offline.I cumpratori di canali emergenti rapprisentati da i magazzini Haohao è u snack Youming venenu à cumprà bè.

In a bona stagione di primavera, partite per un novu viaghju.L'urganizatori è l'espositori di a Fiera di i Toys di Shenzhen si dedicanu avà à u travagliu di preparazione di a mostra.Da l'infurmazioni revelati da l'urganizatori, ci saranu assai prudutti novi in ​​mostra quist'annu, cum'è i prudutti di a serie Pokemon di a cultura Shifeng, a serie E di i trè paesi di u ghjocu (u classicu deci anni di a Guerra Naziunale). a serie di blocchi di costruzione di macchina da caffè retro di Diku, è a vittura di blocchi di costruzione 1:8 Audi R8 di Starlight Interactive Entertainment.Vale a pena u vastu numeru di cumpratori per vene à a mostra in persona Sapete più in diretta.

 

Per arricchisce u cuntenutu di l'esibizione, a mostra si terrà ancu durante a mostra per discutiri di a consegna in diretta di merchenzie, l'educazione di a prima zitiddina, l'autorizazione IP è altri temi, è ancu i premii di ghjoculi cinesi è stranieri è attività di mostra, strivendu à rende a mostra a prima mostra di ghjoculi prufessiunale in piena ripresa dopu à u periodu epidemicu.

Fiera di ghjoculi è licenze


Tempu di Postu: Mar-15-2023