• newsbjtp

Sei tendenze di ghjoculi per u 2023

In particulare,include i seguenti sei aspetti:TORNARE À I BASI, TWEEN TAKEOVER,ESSERE AUTENTICO, MACRO À MICRO,CULTURA POPLIFESTYLE, è 2023 ENTERTAINMENT UPDATE

TORNARE À I BASI

Ognunu si cura di sè stessu in a diffarenza cù i ghjoculi pò prumove una varietà di abitudini sani, cum'è cultivà a consapevolezza è boni abitudini di u sonnu, aumentà a cuscenza suciale emuzionale attraversu i ghjochi di nutrimentu, è aiutanu e famiglie à truvà a felicità attraversu i ghjochi classici.

TWEEN TAKEOVER

L'adulti utilizanu ancu ghjoculi per injectà divertimentu in a so vita per allevà u stress durante a pandemia di coronavirus.Per mezu di e social media, stu segmentu di a pupulazione vede a gioia di cullà, persunalizà è sparte i ghjoculi.L'industria di i ghjoculi risponderà à sta dumanda cù più ghjoculi per l'adulescenti è l'adulti, cumpresi i ghjoculi di succorsu, i cullezzione, l'artisgiani è i ghjoculi di tecnulugia.

ESSERE AUTENTICO

Per i cunsumatori sempre più savvy, a praticità hè più impurtante chè mai.In u spaziu di i ghjoculi, i cumpratori cercheranu ghjoculi cù un valore di ghjocu profondu mentre sustenenu e marche chì facenu una diferenza positiva in u mondu.

L'annu 2023 hè previstu di vede i ghjoculi chì integranu diversi stili di ghjocu, cumprese i ghjoculi per tutte l'età, cumpresi l'adulti anziani, i ghjoculi chì aumentanu u ghjocu è l'apprendimentu attraversu l'applicazione di e novi tecnulugia, è i ghjoculi chì sò socialmente rispunsevuli, diversi è sustenibili.

MACRO À MICRO

Da a novità di peluche di grande dimensione è di ghjochi classici à l'artigianatu in miniatura, i cullezzione è i set di ghjoculi, alimentati da e social media, continueranu à stimulà a dumanda di i cunsumatori attraversu a trasmissione virali.Questi ghjoculi seranu ancu ricercati per i so elementi unichi di ghjocu - cumprese a cullezzione, a nova meccanica di ghjocu è i dettagli altamente stilizzati.

POP CULTURE LIFESTYLE

U pagamentu per i passatempi hè evolutu in u modu chì parechji cumpratori passanu, sia adulti nostalgichi è zitelli chì interagiscenu cù caratteri è spettaculi preferiti attraversu i prudutti in linea è fisici.In 2023, aspettate chì più produttori di ghjoculi scavanu più in una basa di fan più larga è spinghjenu e marche in verticale.Da i caratteri di u ghjocu è di l'anime à i buzzwords di e social media à l'anni 90 è a nostalgia pre-millennium, per i marchi, cuncentrazione nantu à e diverse basi di fan aprirà novi opportunità per espansione i flussi di entrate.

2023 UPDATE DI DIVERTIMENTU

Quist'annu, i tituli di grande schermu includenu Barbie, Teenage Mutant Ninja Turtles, Super Mario Bros. è i fanni aspettanu novi installazioni da Indiana Jones, Guardians of the Galaxy è Spider-Man.Questu serà dimustratu in una gamma di ghjoculi novi in ​​u 2023, chì lanciarà una nova tendenza.
WJ5001 LLAMA Flock


Tempu di post: May-05-2023