• newsbjtp

Weijun hà fattu una nova cullizzioni per Dog person

di Maya Jade Sales[email prutettu]▏26 d'aostu di u 2022

I cani ponu esse una grande fonte di cunsulazione per i zitelli - ancu quandu si ghjunghjenu à affruntà cù lezioni di vita difficili.Ogni volta chì i zitelli si sentenu tristi, arrabbiati o paura, ponu sempre vultà à a so petite.Petting and cuddling dogs hè statu ancu dimustratu per allevà u stress è aiutanu a ghjente à rilassate.

I cani sò cusì populari è u nostru designer basatu annantu à l'imaghjini di cucciolo, hà fattu una nova cullizzioni chjamata dippaer dog.

azsdg

Questa cullizzioni di Diaper Dog hà un totale di 6 disinni.Ogni cucciolo hè assai chjuca in grandezza, ma sculpted vivid.When si fighjenu in i so ochji, pudete sentu l'abbaia.Perchè li chjamemu u cane di diaper?Hè veramente perchè i cuccioli sò cusì ghjovani, cusì carini, cum'è i zitelli in pannolini.Solu per via di a delicatezza per fà l'espressioni di cuccioli cusì vivaci, i zitelli s'innamoraranu di sti pupi à a prima vista chì l'anu vistu è volenu cullà ogni designu di quelli mini diaper dog figure.

Materiale - Fattu di PVC d'alta qualità;Stile carino - meticulosamente artighjanatu è pittura squisita.

Size - Altezza circa 4 cm

Applicazione -

Ideale per i favori di festa, forniture scolastiche, rigali di festa di anniversariu è toppers per torte.

Mini Cute Decor: Bellu decoru per a vostra tavola, davanzale, letti, patio, vittura è cusì.Ideale per Feste, Pasqua, Thanksgiving, Natale, Anniversariu è altre occasioni speciali, Fate in miniatura è Accessori sò ideali per a decoru di statue interni o esterni è si adatta à qualsiasi paese di Fairy Garden.

Materiale Sicuru: Stu pruduttu hè fattu di plastica ecologica senza plastificante, chì hè affidabile, ligera, cunfortu è innocu per u corpu umanu è l'ambiente.Questu hè assolutamente sicuru per i zitelli.

Giocattoli divertenti: Pò esse usatu cum'è una decorazione è ancu un modu per i zitelli per amparà à identificà i tipi di cani.


Tempu di Postu: Aug-30-2022