• newsbjtp

L'imballaggio di plastica serà riintrodutu?Tutti i giganti anu cuminciatu à agisce !


L'imballaggio in plastica sarà ristrettu 2

I novi blisters è finestri di Hasbro seranu fatti daPlastica bio-PET, chì hè fatta da materiali vegetali biodegradabili cum'è scorcia di frutta è verdura.A cumpagnia hà dettu chì a mossa hà permessu di mantene i so scopi di riduce i rifiuti di fabricazione èusendu plastica vergine .

In un sforzu di eliminà tuttu u plasticu da l'imballaggio di i ghjoculi, a cumpagnia sguasserà i finestri chjaru in 2022. Hasbro hà invertitu quella decisione perchè i cunsumatori è i cullezzione vulianu vede i prudutti prima di cumprà.

À a fine di l'annu, assai di e marche di figura di Hasbro tornanu à l'imballaggi di plastica, cumprese a serie Marvel Legends, Star Wars Black Series è Troopers Flash.Questu espansione à tutti i novi ghjoculi di 6 inch in 2024.

E fabbriche anu pruduciutu più di 139 milioni di tunnellate di rifiuti di plastica unicu in 2021, un aumentu di 6 milioni di tunnellate da u 2019, secondu l'Indice di i Fabbricanti di Plastica 2023 di a Fundazione Mindelo.U riciclamentu ùn hè micca abbastanza veloce ancu, cù l'imprese chì utilizanu 15 volte più plastica unicu usu chè plastica riciclata da u 2021.

Inseme cù Hasbro, Mattel hà evidenziatu u so impegnu à a sustenibilità in una dichjarazione assicurendu chì u 100 per centu di i so prudutti è l'imballaggi sò riciclabili o fatti da bioplastiche da 2030. Questa hè una altra decisione presa da un giant maiò dopu chì Zuru, MGA è altri gianti anu annunziatu.In risposta, McDonald's hà ancu annunziatu un prugramma di riciclamentu pilotu chì riciclerà i ghjoculi di plastica indesiderati è li trasforma in tazzi di caffè è cunsole di ghjocu.


Postu tempu: Apr-25-2023