• newsbjtp

WJ2601 Small Butterfly Horse Single Color

Presentazione di a nostra bella cullizzioni di cavalli farfalla!Cù un totale di 24 disinni unichi, questi mini ghjoculi in PVC sò l'aghjuntu perfettu à qualsiasi rigalu o cullezzione di ghjoculi.Standing à H4.5cm, ogni cavallu presenta un set di ali splendide è trasparenti chì sò belli decorati cù stelle.

 

Questi ghjoculi d'animali sò sicuru di diventà un favuritu trà i cullezzione è i zitelli.A so piccula dimensione è u so design unicu li facenu perfetti per cullezzione di mini figurine o cum'è ghjoculi sorpresa per dolci.In più, cù i nostri prezzi eccellenti, pudete aghjunghje parechji cavalli à a vostra cullezzione senza rompe u bancu.

 

A cullezzione di cavalli farfalla hè creata cù plastica d'alta qualità è attente à i dettagli per assicurà chì ogni figurina hè una rapprisintazioni bella è precisa di l'animali veru.Sè vo circate di aghjunghje un pocu di stile à a vostra cullizzioni d'animali o solu circate un novu ghjoculu divertente, questi cavalli sò sicuru d'impressionà.

 

E belle, ali culurite sò una vera caratteristica spiccata di queste mini figurine.Aghjunghjenu un toccu di magia à ogni cavallu, facendu chì pareanu cum'è s'elli sò in un statu di sognu.U vostru zitellu amarà ghjucà cù queste criature incantevule solu o à fiancu à i so altri ghjoculi animali.

 

Questi cavalli farfalla facenu ancu fantastichi ghjoculi di rigalu per i zitelli di tutte l'età.Sè vo circate un rigalu d'anniversariu, stuffer di calze, o solu una piccula sorpresa, questi mini ghjoculi sò sicuru di piacè.Sò perfetti per quelli chì amanu l'animali o cum'è un aghjuntu unicu à qualsiasi cullezzione di ghjoculi.

 

In generale, a nostra cullezzione di cavalli farfalla hè un must-have per tutti quelli chì amanu l'animali o cercanu figurine di ghjoculi unichi è belli.Cù e so ali stupendenti, a custruzzione di alta qualità è u prezzu eccellente, questi mini ghjoculi in PVC sò sicuru d'impressionà.Ùn mancate micca l'uppurtunità di aghjunghje à a vostra cullezzione oghje!


Postu tempu: Apr-25-2023